Анкетування для учнів


Анкета №1    


Привіт!

Яке твоє ім’я___________________________________________
Скільки тобі років_______________________________________
У якому ти класі?________________________________________

Подобається тобі вчитися?
Так             Ні               Можливо             Важко відповісти

Чи знаєш ти для чого треба вчитися?
Так             Ні               Можливо             Важко відповісти

Чи завжди ти розумієш, про що говорить учитель на уроках?
Так             Ні               Можливо             Важко відповісти

Як ти виконуєш завдання вчителя?
Самостійно         За зразком           Іноді за                Тільки за
                                                        допомогою          допомогою
                                                        вчителя                вчителя

Чи треба перевіряти виконане завдання?
Так             Ні               Можливо             Важко відповісти

Як ти виправляєш знайдені помилки?
Самостійно         За зразком           Іноді за                Тільки за
                                                        допомогою          допомогою
                                                        вчителя                вчителя

Як ти оцінюєш свою роботу?
Самостійно         За зразком           Іноді за                Тільки за
                                                        допомогою          допомогою
                                                        вчителя                вчителя



Дякую!




Анкета №2     


"Чи вихований ти син чи донька"
Учень __________________
клас ___________________

1. Якщо тобi доводилось випадково затриматись у школi, на прогулянцi чи зовсiм не прийти додому, чи повiдомляєш ти про це рiдних? ( запискою, по телефону, через товаришiв,... ) 
2. Чи бувають випадки, що батьки зайнятi якоюсь роботою, а тебе вiдправляють на вулицю або в кiно, "щоб не крутився пiд ногами"?
3. Вiдклади на хвилину книжку i оглянь кiмнату не своїми, а маминими очима. Чи немає в кiмнатах речей, якi лежать не на мiсцi?
4. Чи можеш ти вiдразу, нiкуди не глянувши, назвати дати народження батькiв, братiв, сестер, бабусь, дiдусiв?
5. Свої надiї ти знаєш добре. А чи вiдомо тобi, яка рiч дуже необхiдна матерi чи батьковi i коли вони збираються придбати її?
6. Чи буває так, що крiм маминого доручення, ти виконуєш ще яку-небудь роботу "вiд себе"?
7. Мама вгощає тебе апельсином, цукеркою, шоколадом. Чи завжди ти перевiряєш, чи залишилось щось смачне дорослим? Чи може ти дiйсно вiриш, що дорослi не люблять солодкого?
8. У батькiв видався вiльний вечiр, вони збираються в гостi. Чи висловлюєш ти своє небажання залишитись вдома?
9. У вас вдома дорослi гостi. Чи доводиться рiдним нагадувати тобi, що треба зайнятись якоюсь тихою справою, не заважати дорослим?
10. Чи соромишся ти вдома, в гостях, в музеї подати мамi пальто чи показати якiсь iншi знаки уваги?
Якщо ти хороший син чи донька, знаки бiля кожного питання повиннi бути  такi : + - - + + + + - - - .  Якщо зовсiм протилежна картина -- задумайся, якою людиною ти ростеш ?  Якщо тiльки дещо спiвпадає -- не сумуй. Справу ще можна поправити.




Анкета №3      



Анкета для учнів «Мої думки щодо цигарок» 

Учень __________________
клас ___________________
Закінчи речення:  
1. Паління — це ____________________________ 
2.Цигарка в руці — це показник _________________
3.Для того, щоб кинути палити, потрібно __________  4. Паління дає мені можливість _________________






Анкета №4

Анкета для учнів «Я та алкоголь» 


(Пропонується учням, якщо у класі виявлено випадки вживання алкогольних напоїв) 
Учень __________________
клас ___________________

1. Чи пам'ятаєш ти, в якому віці вперше спробував алкоголь?  2. Що це був за напій?  3. Хто тобі його запропонував? І. Як ти поставився до цієї пропозиції?  4. Як часто ти вживаєш спиртні напої?  5. Що може послужити приводом для вживання алко¬голю?  6. Ти сам купуєш алкоголь чи тебе пригощають?  7. Які у тебе виникають відчуття під час вживання алкоголю?  8. Чи сварять тебе батьки за вживання алкоголю?  9. Як ти реагуєш на зауваження батьків?  10. Чи пропонують тобі спиртні напої твої рідні?  11. Ти відмовляєшся чи п'єш разом із ними?  12. Скільки ти можеш випити за один раз?





Анкета №5

(ставлення до школи)
учень____________________
клас _____________________
1. що ти вважаєш найважливішим у школі?________________________________________ 
2. Який день тижня ти любиш?________________________________________
3. Що в школі для тебе найцікавіше (крім уроків)?________________________________________
4. Чим би ти хотів займатись у вільний час? ________________________________________
5. Який предмет для тебе найцікавіший ?________________________________________
6. Які твої найулюбленіші заняття?________________________________________
7. Який урок ти не любиш? Чому? ________________________________________
8. Яким за рейтингом успішності ти хотів би бути?________________________________________
9. З ким би ти хотів сидіти разом (назви прізвище, ім’я )?________________________________________
10. З ким би ти не хотів сидіти разом за однією партою? ________________________________________
11. Яке громадське доручення хотів би мати? ________________________________________
12. До кого ( з друзів, батьків, учителів) ти звернувся б в найскрутнішу хвилину, з ким би поділився своїми таємницями? ________________________________________

Анкета №6

(анкета-тест)

Учень __________________
клас ___________________
1. Як тебе сприймають однокласники?
- Більшість сприймають мене добре.
- Ніхто особливо не цікавиться мною.
- Мені здається, що більшість однокласників не хоче, щоб я був з ними в одному класі.
2. Як ти оцінюєш своїх однокласників?
Наш клас дуже дружній.
- наш клас не дуже дружній , але як би з ним щось проводили, то всі брали б участь.
- Наш клас зовсім не дружний
3. Чи задоволений ти тим, як твої товариші ставляться до тебе?
- повністю задоволений.
- Хотів би, щоб більше дітей зі мною дружили, запрошували в гості, в кіно.
- Мене не люблять в класі.
4. Твоя позиція щодо класу?
- Я хочу, щоб наш клас був дружній.
- Міні все одно.
- Я не хочу, щоб проводили якісь заходи, бо не братиму участь.
5. Продовж речення:
  •  Я не хотів, щоб на уроці...
  • Я хотів би, щоб не було таких уроків, як ...
  • Найбільше мені подобається на таких уроках, як ...


Анкета №7

(для вивчення взаємин у колективі)


Учень __________________
клас ___________________
1. Скільки тобі років?
2. Ти любиш школу?
- дуже люблю;
- не люблю;
- трішки люблю.
3. Як ти почуваєшся в школі?
- спокійно;
- весело;
- нудно;
- страшно;
- комфортно;
- не спокійно;
- самотньо.
5. Чи маєш ти кохану людину?
- так;
- ні.
6. Якщо маєш, то що найголовніше у ваших стосунках?
- взаємо розуміння;
- взаємо допомога;
- справжнє кохання;
- ділитися своїми переживаннями;
- спільне хобі;
- повага одне до одного.
7. Які маєш проблеми у взаємовідносинах з однокласниками?______________________________________
8. Яке ставлення до людей переважає в вашому класі?
- розуміння;
- байдужість;
- насилля;
- повага і довіра;
- співпереживання;
- переслідування і керування;
- готовність допомогти.
9. Чи хотів би ти запросити до себе на день народження когось із учителів?
- тік;
- ні.
10. Як би ти охарактеризував взаємовідносини між учнями в нашому класі?
- Дружба, співпраця, спілкування, одне про одного і водночас відповідальність перед колективом за свої вчинки;
- Товариські, але недуже міцні і щирі;
- Цілковита байдужість, ніхто ніким не цікавиться;
- Уявна злагода та прихований тиск тих, хто дужий;
- Ми всі підкоряємося одному “ королю” або групі нахабних і не безпечних;
- Ми весь час сперечаємося і сваримося;
- Взаємовідносини різні, залежно від ситуації.
11. Найкращим спілкуванням з однокласниками я вважаю:
- разом вчити урок;
- виїздити на природу;
- брати участь у громадські діяльності;
- захищати їх від ворогів;
- триматися від них подалі;
- проводити вільний час;
- допомагати тим, хто потребує цього;
- обговорювати особисті проблеми;
- святкувати свій день народження;
- звертатися до них по допомогу.
12. Яке твердження найбільше відповідає твої життєві позиції?
- я відчуваю потребу завжди безкорисливо допомагати іншим людям;
- я готовий пожертвувати своїми інтересами заради інших;
- я намагаюся поєднувати власні інтереси з потребами і інтересами інших людей;
- я готовий допомагати людям, якщо це не суперечить моїм інтересам;
- я намагаюся не турбувати інших через свої особисті проблеми;
- я можу співчувати іншій людині, але витрачати час на всіляку допомогу не можу;
- допомагають іншим, якщо це і мені якусь користь;
- мене не цікавлять інші люди.
13. Хтось має втрутитись і допомогти учневі якщо він став на неправильний шлях?
- ніхто;
- однокласники;
- вчителі;
- батьки;
- міліція;
- церква;
- психолог;
- соціальний працівник;
- я особисто.

Анкета №8

(для вивчення моральної орієнтації учнів)

Учень __________________
клас ___________________

1. скільки тобі років?
2. стать...
3. Як ти ставишся до поглядів своїх батьків на життя?
- повністю згоден;
- майже згоден;
- багато в чому згоден;
- повністю не згоден.
4. Що є найголовнішим у житті ( чого б ти хотів домогтися насамперед)?
- багато грошей;
- можливість допомагати людям;
- цікава робота;
- визнання навколишніх;
- успіх у жінок ( чоловіків);
- фізична сила і здоров’я;
- влада над людьми;
- сімейна злагода;
- духовне багатство;
- поважна посада;
- моральна досконалість;
- успішний бізнес;
- інше________________________________________________
5. Яки ти ставишся до людей інших рас і національностей:
- неприязно, з ненавистю ;
- спокійно;
- вважаю, цікавлюсь;
- вважаю, рівними собі;
- готовий до дружби співпраці;
- не бачу проблем.
6. З якими твердженнями ти погоджуєшся?
- дбати про процвітання своєї країни - головне для громадянина;
- людина має дбати лише про свою сім’ю;
- людина має дбати тільки про себе.
7. З якими судженнями ти погоджуєшся?
- людина відповідає за все що відбувається навколо;
- людина відповідає тільки за свої вчинки;
- людина відповідає за свою сім’ю і близьких людей;
- людина відповідає за долю світу і довкілля.
8. Яка з життєвих позицій э твоєю?
- я поважаю кожну людину, якщо вона не злочинець;
- я поважаю близьких і друзів;
- я поважаю тільки багатих і знаменитих;
- я поважаю тільки старших;
- я не мушу будь-кого поважати.
9. Праця для людини – це :
- реалізація власних сил і можливостей;
- не приємний обов’язок ;
- потреба здорового організму.
10. Яке із наведених суджень ти поділяєш?
- у колективі почуваєшся сильнішим, здається, що виростають крила;
- колектив допомагає жити, вчитися, підтримує у важкі хвилини ;
- колектив обмежує свободу людини ;
- людина в колективі перетворюється на піщинки.
11. У тебе приязні стосунки з однокласниками.
- безперечно;
- так;
- не знаю;
- ні;
- ні в якому разі.
12. Які дії, вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше шануєш?____________________________________
Які дії, негативні вчинки, особисті властивості своїх однокласників ти найбільше засуджуєш?______________________________________
13. Які теми, висвітлюванні у кінофільмах, в телепередачах, тебе найбільше цікавить?
- кримінальна хроніка ;
- події в світі ;
- досягнення науки, техніки;
- проблеми моралі;
- класична музика;
- політика;
- бізнес;
- спорт;
- релігія;
- рок-музика;
- фантастка;
- пригоди;
- комедія шоу;
- фільми жахів;
- детективи;
- життя тварин;
- проблеми сім’ї.
14. Хто твій улюблений герой ( кіно, телебачення, література)?______________________________________
15. Як часто ти пропускаєш уроки?
- ніколи;
- випадково;
- іноді;
- часто;
- дуже часто.
16. Чому ти пропускаєш уроки ?
- мені нудно;
- мені не подобається навчання;
- за пропозицією друзів.

Критерії виявлення тривожної дитини

Дитина

Так
Ні
1. Відчуває постійну стурбованість
2. Відчуває труднощі ( іноді неможливість) при концентрації уваги на чому не будь
3. Відчуває м’язеву напругу (наприклад, в області обличчя, шиї)
4. Дратівливий
5. Має порушення сну
Щоб була підстава припустити, що дитина, за якою ви спостерігаєте тривожна необхідно, щоб хоча б один із критеріїв, перерахований вище постійно виявлявся поведінці.



Немає коментарів:

Дописати коментар